De 4 ultieme shopping tips voor een stijlvolle lente garderobe

De 4 ultieme shopping tips voor een stijlvolle lente garderobe

Spring is (almost) here! En met de lente, ook de lenteschoonmaak én de lentemode. Maar hoe start je aan de revamping van je garderobe? Klarna geeft enkele tips om stijlvol van de lente te genieten.


Klarna is met 147 miljoen gebruikers wereldwijd en 2 miljoen transacties per dag dé referentie voor online shopping. Het bedrijf werkt samen met +400.000 (inter)nationale winkels en zorgt ervoor dat consumenten moeiteloos kunnen winkelen, en overzicht houden over hun uitgaven. In 2022 breidde Klarna haar betaalmogelijkheden in België ook uit: shoppers kunnen nu tot 30 dagen later betalen. Need we say more? Met deze 4 onderstaande tips ben je zeker overtuigd om deze Klarna’s alles-in-één app - van betalen tot je order tracken - te installeren deze lente. 

1. Op je verlanglijstje
De beste manier om bewust je lente outfit te scoren? Verlanglijstjes met je favo items maken! In de Klarna app kun je moeiteloos wishlists aanmaken om zo even goed na te denken over bepaalde items, voor je ze daadwerkelijk in je winkelwagen dropt.

2. Koopjes doen!
We kennen het allemaal: tientallen tabbladen die openstaan op je computer terwijl je ijverig prijzen vergelijkt. Klarna zoekt voor jou naar de beste deals! De app browst door alle webshops én stuurt jou een notificatie  wanneer er een korting is op het product dat je wilt. Zo betaal je nooit teveel.

3. Moeder Aarde
Online shoppen heeft een impact op het klimaat. En dat wéten we! Klarna geeft daarom eerlijk mee wat de CO2-uitstoot is van élke bestelling die je plaatst, zodat jij niet enkel flexibel, maar ook zeer bewust kunt winkelen. Maak je graag een ecologische keuze? Dan kun je met de app makkelijk je aankopen vergelijken.

4. Nu of later betalen
Via Klarna kun je je aankoop meteen betalen of binnen 30 dagen. Zo ben je zelf in controle hoe en wanneer je betaalt. Kies je ervoor om later te betalen? Dan vind je al je aankopen terug in één simpel overzicht.  Zo vergeet je niets én koop je enkel spullen die je koestert.

 

Over Klarna
Sinds 2005 is Klarna op een missie om de retail banking industrie te revolutioneren. Met meer dan 147 miljoen actieve gebruikers wereldwijd en 2 miljoen transacties per dag, komt Klarna tegemoet aan de groeiende vraag van consumenten door ze tijd en geld te besparen en ze te helpen geïnformeerd te blijven en controle te houden over hun financiën. Wereldwijd hebben meer dan 400.000 (web)winkels, waaronder H&M, Saks, Sephora, Macys, IKEA, Expedia Group en Nike, de innovatieve technologie van Klarna geïntegreerd om een ​​naadloze winkelervaring online en in de winkel te bieden. Klarna is actief in 20 landen, heeft meer dan 5.000 werknemers en is één van de meest gewaardeerde private fintechs wereldwijd, met een waardering van $45,6 miljard. Klarna wordt sinds 2010 gesteund door Sequioa Capital en recentelijk door SoftBank, Dragoneer, Bestseller Group, Permira, Visa, Atomico, Ant Group en Silver Lake, HMI Capital, TCV, Commonwealth Bank of Australia, Chrysalis Investments Limited, fondsen en rekeningen beheerd door onder meer BlackRock. Ga voor meer informatie naar Klarna.com

Contacteer ons
Charlotte Marron
Alexis Bracke
Charlotte Marron
Alexis Bracke
Over Walkie Talkie

Walkie Talkie is a leading full-service PR & influencer marketing agency. Our extensive network & experience help brands generate the right attention, better reach and more relevancy. Not just another press release or mailing but connecting the right plugs between brands, media, influencers & consumer culture. 

Walkie Talkie
Sint-Pietersnieuwstraat 142a B-9000 Gent, Belgium