Vier Wereldwaterdag met GROHE op vrijdag 22 maart in The Loft lounge van Brussels Airlines

Vier Wereldwaterdag met GROHE op vrijdag 22 maart in The Loft lounge van Brussels Airlines

Door de klimaatverandering wordt water steeds zeldzamer. Vandaag beschikt 10% van de wereldbevolking nog steeds niet over drinkwater in zijn nabije omgeving. In België stroomt er daarentegen 24 uur op 24 zuiver water uit de kraan. En toch behoort ons land wereldwijd tot een van de landen met de grootste consumptie van flessenwater.

Als toonaangevend bedrijf zet GROHE in op duurzame technologie om het waterverbruik te verminderen. Niet alleen in huishoudens, maar ook in hotels, restaurants, ziekenhuizen en andere hospitality-omgevingen biedt het merk aantrekkelijk ontworpen producten aan die een duurzame oplossing bieden voor de uitdaging om zuinig om te springen met water. Zo kan je ook GROHE-producten terugvinden in de vernieuwde flagship lounge ’The Loft’ in Brussels Airport Zaventem. 

Wie via Brussels Airport vliegt, kan zich voor of na de vliegreis dankzij GROHE opfrissen in een van de 11 muziek- en lichttherapiebadkamers met douchesystemen die aanpasbaar zijn volgens je persoonlijke voorkeur met 11 verschillende unieke sferen en spa ervaringen. Verder kunnen bezoekers er ook GROHE’s Japans douchetoilet Sensia Arenauittesten, dat het gebruik van toiletpapier overbodig maakt.

De beste verpakking voor water: helemaal geen verpakking
Voor heerlijk gekoeld, gefilterd en licht bruisend (of bruisend) water rechtstreeks uit de kraan kan je in The Loft terecht in de keuken van Miele, waar je water recht uit de GROHE Blue kraan kan drinken. Een mooi en slim systeem dat het water uit de keukenkraan eenvoudig omtovert tot een verrassende en dorstlessende ervaring. Wist je trouwens dat GROHE Blue Home het drinkwaterbudget van een gezin met wel 60% kan verminderen in vergelijking met de prijzen van de grootste flessenwatermerken? Verder ligt ook de totale CO2-uitstoot zo’n 80% lager dan bij flessenwater. Om één liter flessenwater te produceren is er maar liefst zeven liter water nodig, GROHE Blue heeft er aan één genoeg. Kortom: minder plastic en méér schone lucht. 

Hiernaast is het drinken van GROHE Blue niet enkel positief voor het milieu en onze portemonnee. Onderzoek van GROHE wees uit dat mensen die kraantjeswater drinken, beduidend meer water drinken dan gebruikers van flessenwater. Ook je gezondheid heeft dus baat bij het drinken van GROHE Blue water!

>> The Loft is gratis voor frequent flyers van Brussels Airlines. Fast- en flex-reizigers betalen € 25 inkom. The Loft vind je in Terminal A tegenover gate A42. Openingsuren: dagelijks van 05:00 tot 21:00.
>> Op vrijdag 22 maart zal er een proef sessie plaatsvinden van GROHE Blue water voor de bezoekers van The Loft met een speciale promotie exclusief op deze dag.
​>> Grohe Blue Home is beschikbaar in chroom of supersteel en in drie verschillende uitlooptypes, zodat ze bij alle wasbakken en keukeninrichtingen past. Vanaf € 1.208,79.

Contacteer ons
Over Walkie Talkie

Walkie Talkie is a PR agency that creates both online and offline TalkValue through an everything-is-media communication approach. We reach out to our extensive network of publishers, connect the right plugs, and help your company or brand to tune into the right frequency. By distributing strategic and relevant content at the right wavelength we allow our clients to reach, touch and engage generations of influential tastemakers at their core.

Walkie Talkie
Sint-Pietersnieuwstraat 142a B-9000 Gent, Belgium