Verrijk je woning met de nieuwe geuren van Marie-Stella-Maris

Verrijk je woning met de nieuwe geuren van Marie-Stella-Maris

Marie-Stella-Maris introduceert vier nieuwe producten in de nieuwe geurlijn No.76 Courage des Bois in het najaar van 2019 om je huis mee te verrijken: een room spray 240 ml,  twee formaten geurkaarsen á 70 en 220 gram en geurstokjes 240 ml. De geur No.76 Courage des Bois heeft een tijdloos, houtachtig en warm karakter met rijke noten van sandelhout, oudh en patchoeli.

De geur: No.96 Courage des Bois

Warme ingrediënten zoals sandelhout, amber en patchoeli krijgen een verrassende kick door de toevoeging van oudh, een oriëntaalse houtsoort die de geur robuust maakt en een rokerige toon geeft. 

De nieuwe geurlijn in de home categorie is beschikbaar in oa. Fin du Jour.

Klik hier voor beeldmateriaal in hoge resolutie: https://press.talkie.be/nl/dir/home-update

Roomspray 240 ml
€39

Met de roomspray parfumeer je eenvoudig elke ruimte. Er zijn slechts een paar sprays nodig om een fijne geur aan de kamer toe te voegen. Het stijlvolle glazen flesje is daarnaast ook nog eens  een decoratieve toevoeging in elk interieur.

Geurstokjes 240 ml
€39

De geurstokjes verspreiden de tijdloze geur -in welke ruimte je maar wilt. Ze zijn gemaakt van een speciale vezel (mix van katoen en terylene) die zorgt dat ze niet omgedraaid moeten worden voor maximale geurverspreiding.

Geurkaarsen 70 en 220 gram
€19 en €39 


Deze luxe geurkaarsen creeëren een warme sfeer in je woning. De kaarsen zijn vervaardigd met 100% natuurlijke was, gemaakt van soya, koolzaadolie en bijenwas.

Brand de kaars voor een optimale prestatie bij het eerste gebruik minimaal twee uur (de bovenste laag van de wax moet volledig vloeibaar zijn).

Door de lont kort te houden, brandt de kaars langzamer op en voorkom je zwarte rook tegen de randen van het glas.

De kaars van 70 gram heeft ongeveer 14 branduren en de kaars van 220 gram ongeveer 50 branduren.

Over Marie-Stella-Maris

Marie-Stella Maris is een Amsterdams lifestylemerk opgericht in 2011 door Carel Neuberg en Patrick Munsters. Het merk zet zich al sinds het prille begin in om de toegang tot schoon drinkwater wereldwijd te vergroten. Voor elk verkocht item doneert Marie-Stella-Maris een bedrag aan hun gelijknamige stichting ten behoeve van waterprojecten over de hele wereld. Sinds de introductie in 2011 heeft Marie-Stella-Maris, samen met haar partners en klanten, al meer dan 1 miljoen euro beschikbaar kunnen maken. Ze hebben inmiddels 13 projecten ondersteund, waarmee meer dan 30.000 mensen structureel worden voorzien aan schoon drinkwater.

Belgische verkooppunten
Luik - Ginette
Brussel - Senteurs d' Ailleurs 
Antwerpen - Graanmarkt 13
Roeselare - Feel Good 
Lochristi - Pand 13
Knokke - RR Corner 
Knokke - Iduna
Latem - Vive Ma Maison
Hoogstraten - Sandra Bruyns
Vilvoorde - Baroness O.
Lier - Parfumerie Diercxk
Bonheiden - Eternal Woman 
Oostduinkerke - De Karavaan
Aalst - Bonnette
Kortrijk - Fin du Jour
Gent - Fin du Jour
Antwerpen - Fin du Jour 
Brugge - Lilola
Lier - Parfumerie Dierckx
Oostende - Design Oostende
Herentals - Juhla 
Ciney - Henin
's Gravenwezel - Sally 4th 
Knokke - Blue (Princess)
Antwerpen - Blue (Princess) 
Hasselt - BLOS Shop
Edegem - Home of Geraldine
Online via BLOS, Fin du Jour & Les Elles

Contacteer ons
Charlotte Marron Walkie Talkie
Marie Lemaître Walkie Talkie
Charlotte Marron Walkie Talkie
Marie Lemaître Walkie Talkie
Over Walkie Talkie

Walkie Talkie is a leading full-service PR & influencer marketing agency. Our extensive network & experience helps brands generate the right attention, better reach and more relevancy. Not just another press release or mailing but connecting the right plugs between brands, media, influencers & consumer culture. 

Walkie Talkie
Sint-Pietersnieuwstraat 142a B-9000 Gent, Belgium