The Loft by Brussels Airlines slaat handen in elkaar met GROHE

The Loft by Brussels Airlines slaat handen in elkaar met GROHE

Wie met Brussels Airlines vliegt, kan sinds kort in Zaventem relaxen in de vernieuwde flagship lounge ‘The Loft’. De business lounge omvat nu zo’n 2.040 m2 aan innovatieve belevingen. Dat zijn dubbel zo veel vierkante meters zodat bezoekers er extra verwend kunnen worden. Comfort, technologie, innovatie, trendy design én Belgische gastronomie staan er centraal dankzij partnerships met kwaliteitsmerken als GROHE, Miele, Lexus, Corian, Neuhaus en Dyson.

>> The Loft by Brussels Airlines: meer comfort, nieuwe ervaringen.
>> 
500 reizigers kunnen tegelijkertijd gebruik maken van de vernieuwde business lounge.
>> 
Verschillende producten van GROHE werden doorheen de business lounge verwerkt.

 

Een persoonlijke wellness-ervaring

Reizigers kunnen voor of na hun reis dankzij GROHE genieten van een echte kuuroordervaring in een van de 6 douchekamers die uitgerust zijn met GROHE’s Aquasymphony, SmartControl en de Smartbox inbouwtechnologie. Het Aquasymphony-douchesysteem is aanpasbaar volgens je persoonlijke voorkeur dankzij 11 verschillende unieke sferen en spa ervaringen met stoom, licht en muziek. Verder kunnen bezoekers er ook GROHE’s douche-WC Sensia Arena uittesten in zowel de doucheruimtes, wc-ruimtes als bij de Miele VIP-keuken (enkel toegankelijk voor HON Circle leden).

 

GROHE Blue: rode draad doorheen The Loft

Voor heerlijk gekoeld, gefilterd en licht bruisend (of bruisend) water kan je doorheen de lounge terecht bij de verschillende GROHE Blue kranen, waaruit je gefilterd en gekoeld plat, licht bruisend of bruisend water kan tappen. Een mooi en slim systeem dat het water uit deze keukenkraan eenvoudig omtovert tot een verrassende en dorstlessende ervaring. De totale CO2-uitstoot van deze kraan ligt zo’n 80% lager dan bij flessenwater. De volledige lounge is, in tegenstelling tot vroeger, volledig plastic flessenwatervrij. 

In de Miele VIP-keuken kan je ook de GROHE Red kraan benutten. Deze kraan maakt kokendheet water direct én veilig beschikbaar. 

 

Gratis voor frequent flyers van Brussels Airlines en Star Alliance. Brussels Airlines Flex & Fast reizigers betalen € 29 inkom. The Loft vind je in Terminal A tegenover gate A42. Openingsuren: dagelijks van 05:00 tot 21:00.

 

Over GROHE N.V. - S.A.
GROHE, 's werelds toonaangevende leverancier van sanitaire uitrusting en een internationale speler op vlak van innovatie van sanitaire producten, heeft in totaal meer dan 6.000 werknemers, waarvan 2.400 in Duitsland. Als internationaal merk streeft GROHE naar merkwaarden als technologie, kwaliteit, design en duurzaamheid, met als doel "Pure vreugde van water" te garanderen. GROHE ontwikkelt al sinds de start nieuwe productcategorieën. Dit omvat de GROHE Blue en Red watersystemen en het recent geïntroduceerde GROHE Sense waterbeveiligingssysteem, dat een innovatief onderdeel is in de groeimarkt van smart home technology. Engineering, innovatie en design zijn als geïntegreerd proces stevig in Duitsland verankerd. Dat de producten het kwaliteitslabel “Made in Germany” dragen, versterkt het vertrouwen van de consumenten in het merk. Het succes van GROHE werd de afgelopen tien jaar bevestigd met meer dan 300 design- en innovatieprijzen, als een van de meest duurzame Duitse ondernemingen. Daarnaast was GROHE de eerste binnen zijn sector die de MVO-prijs van de Duitse regering won, alsook opgenomen werd in de Top 50-ranking van het gerenommeerde Fortune®-magazine in de categorie ‘Changing the World’.​​
www.grohe.be

 

Over LIXIL
GROHE maakt sinds 2014 deel uit van de LIXIL Group Corporation, een onderneming met meer dan 70.000 werknemers, actief in meer dan 150 landen, dat genoteerd staat op de Tokyo Stock Exchange. LIXIL is internationaal toonaangevend producent van sanitair met naast GROHE bekende merken zoals American Standard, TOSTEM en INAX in zijn portfolio. Op basis van zijn Japanse erfgoed creëert het bedrijf toonaangevende technologie en innoverende producten van hoge kwaliteit die woningen transformeren en zo het dagelijks leven van meer dan een miljard mensen raken. Het verschil met LIXIL zit hem in hoe ze dit doen; door zinvol ontwerp, ondernemerszin, toewijding om de toegankelijkheid voor iedereen te verbeteren en verantwoorde bedrijfsgroei.
www.lixil.com

Contacteer ons
Over Walkie Talkie

Walkie Talkie is a PR agency that creates both online and offline TalkValue through an everything-is-media communication approach. We reach out to our extensive network of publishers, connect the right plugs, and help your company or brand to tune into the right frequency. By distributing strategic and relevant content at the right wavelength we allow our clients to reach, touch and engage generations of influential tastemakers at their core.

Walkie Talkie
Sint-Pietersnieuwstraat 142a B-9000 Gent, Belgium