Ontsnap aan de alledaagse drukte met GROHE Allure en GROHE Rainshower Aqua Body sprays
Donderdag 23 december 2021 — Moderne luxe voor de persoonlijke thuis-wellness: GROHE presenteert twee nieuwe premium highlights voor de badkamer:
- Progressief design in combinatie met technologische precisie: de heruitvinding van GROHE Allure
- Rustgevend doucheplezier dankzij GROHE Rainshower Aqua Body sprays
Omdat de toenemende hectiek van de buitenwereld uitputtend kan zijn, is het belangrijker dan ooit om je eigen welzijn actief te verbeteren. Kleine ontspanningsplaatsen winnen aan betekenis wanneer je rust wil vinden voor lichaam en geest. Thuis is de badkamer vaak een belangrijke plek om tot rust te komen. Het creëren van een relaxte sfeer in de badkamer is dan ook van essentieel belang. Om consumenten te helpen hun persoonlijke thuis-spa te creëren met hoogwaardige productoplossingen, heeft GROHE, een toonaangevend wereldmerk voor complete badkameroplossingen en keukeninrichtingen, zijn premium portfolio uitgebreid met de heruitgevonden GROHE Allure lijn en de nieuwe GROHE Rainshower Aqua Body sprays voor de douche.
"In een tijd waarin gezondheid en welzijn topprioriteiten zijn, zoeken consumenten naar ruimtes waarin ze zichzelf kunnen verwennen met een 'me-time moment'. Met deze twee toevoegingen aan ons premium portfolio bieden we consumenten de mogelijkheid om hun badkamer om te toveren in een persoonlijke thuis-wellness - met volledige vrijheid van ontwerp. Zorgvuldig geselecteerde kleuren, materialen en afwerkingen, samen met vooruitstrevende designs, maken het mogelijk om de ruimte aan te passen aan je persoonlijke smaak en creëren unieke waterervaringen in je eigen badkamer," legt Patrick Speck, Leader LIXIL Global Design, EMENA uit.
Luxe en elegantie voor de badkamer met de heruitvinding van GROHE Allure
De populaire GROHE Allure kranenlijn is vernieuwd. Dit designstatement wordt gekenmerkt door zijn innemende minimalistische en buitengewoon compacte ontwerp - nu nog aantrekkelijker door zijn sterke organische esthetiek. De combinatie van de modernste watertechnologie en Duits vakmanschap maakt de kraan bijzonder uniek: de typsiche haptische feedback biedt de precisiebediening van de driegats wastafelmengkraan een unieke tactiele ervaring en verbetert de interactie.
Met de nieuwe GROHE Allure kun je een perfect harmonieuze badkamerervaring creëren volgens je persoonlijke smaak: de veelzijdige serie omvat ook op de vloer gemonteerde kranen en watervaluitlopen voor de badkuip, die een holistisch, gecoördineerd design mogelijk maken. Voor smaakvolle accenten in de badkamer biedt de Allure lijn een keuze uit verschillende kleuren en afwerkingen: Chrome, Brushed Cool Sunrise, Brushed Warm Sunset, en Hard Graphite - allemaal perfect passend bij de GROHE Allure Accessoires.
OVER GROHE N.V. - S.A.
GROHE, 's werelds toonaangevend merk voor complete badkameroplossingen en keukeninrichtingen heeft in totaal meer dan 6.500 werknemers in 150 landen, waarvan 2.600 in Duitsland. Sinds 2014 maakt GROHE deel uit van de sterke merkenportefeuille van de Japanse fabrikant van baanbrekende water- en woningbouwproducten: LIXIL. Om "Pure Freude an Wasser" te garanderen, is elk GROHE product gebaseerd op de merkwaarden kwaliteit, technologie, design en duurzaamheid.
Gerenommeerde producthighlights zoals GROHE Eurosmart of de GROHE thermostaatserie, maar ook baanbrekende innovaties zoals het GROHE Blue watersysteem onderstrepen de diepgaande expertise van het merk. GROHE richt zich op de behoeften van de klant en creëert zo intelligente, toekomstgerichte en duurzame productoplossingen die een relevante toegevoegde waarde bieden binnen elk gezin én bovendien het kwaliteitslabel "Made in Germany" dragen. R&D en design zijn stevig verankerd als een geïntegreerd proces in Duitsland. GROHE neemt daarnaast zijn bedrijfsverantwoordelijkheid uiterst serieus en richt zich op een grondstofbesparende waardeketen. Sinds april 2020 produceert het sanitairmerk wereldwijd CO2-neutraal. GROHE heeft zich bovendien het doel gesteld om tegen 2021 volledig kunststofvrije productverpakkingen te gebruiken.
Het succes van GROHE werd de afgelopen tien jaar bevestigd met meer dan 460 design- en innovatieprijzen, als een van de meest duurzame Duitse ondernemingen. Daarnaast was GROHE de eerste binnen zijn sector die de MVO-prijs van de Duitse regering won, alsook opgenomen werd in de Top 50-ranking van het gerenommeerde Fortune®-magazine in de categorie ‘Changing the World’. www.grohe.be
Dowload beeldien hier in hoge resolutie: https://press.talkie.be/en/dir/grohe-shower-systems-rainshower-aqua-body-sprays