Marie-Stella-Maris introduceert gloednieuwe refill verpakking voor hand- en lichaamszeep

Marie-Stella-Maris introduceert gloednieuwe refill verpakking voor hand- en lichaamszeep

‘Waarom zou je iets weggooien waar je nog steeds blij mee bent?’ Zo luidt de campagneslogan waarmee Marie-Stella-Maris de navulverpakkingen voor hand & bodywash introduceert. Vanaf 3 juni is de gloednieuwe refill in vier verschillende geuren beschikbaar. 

Marie-Stella-Maris introduceert deze lente een navulverpakking voor thuis. De refill is beschikbaar in een hersluitbare verpakking van 600 ml, daarmee vul je snel én makkelijk je lege Marie-Stella-Maris flessen van 300 ml of 470 ml bij. 

Vanaf 3 juni te koop bij oa. Fin Du Jour en Blos Shop voor €29

De refill is beschikbaar in vier iconische Marie-Stella-Maris geuren

  • No.73 Poivre Noir Frais:  een originele en elegante uniseks geur gemaakt met zwarte peper, geranium en lavendel.
     
  • No.74 Lemon Notes: een energiek, verfrissend en eigenzinnig karakter gemaakt met citroengras, bergamot en vetiver.
     
  • No.76 Courage des Bois: een tijdloos, houtachtig en warm karakter gemaakt met sandelhout, oudh en patchoeli.
     
  • No.92 Objets d’Amsterdam: Marie-Stella-Maris’ iconische, heldere en sprankelende geur gemaakt met groene thee, citrusakkoorden en musk.

Klik hier voor beeldmateriaal in hoge resolutie: http://press.talkie.be/nl/dir/refill-2019

Over Marie-Stella-Maris

Marie-Stella Maris is een Amsterdams lifestylemerk opgericht in 2011door Carel Neuberg en Patrick Munsters. Het merk zet zich al sinds het prille begin in om de toegang tot schoon drinkwater wereldwijd te vergroten. Voor elk verkocht item doneert Marie-Stella-Maris een bedrag aan hun gelijknamige stichting ten behoeve van waterprojecten over de hele wereld. Sinds de introductie in 2011 heeft Marie-Stella-Maris, samen met haar partners en klanten, al meer dan 900.000 euro beschikbaar kunnen maken. Ze hebben inmiddels 12 projecten ondersteund, waarmee meer dan 28.000 mensen structureel worden voorzien aan schoon drinkwater. 

Belgische verkooppunten
Luik - Ginette
Brussel - Senteurs d' Ailleurs 
Antwerpen - Graanmarkt 13
Roeselare - Feel Good 
Lochristi - Pand 13
Knokke - RR Corner 
Knokke - Iduna
Latem - Vive Ma Maison
Hoogstraten - Sandra Bruyns
Vilvoorde - Baroness O.
Lier - Parfumerie Diercxk
Bonheiden - Eternal Woman 
Oostduinkerke - De Karavaan
Aalst - Bonnette
Kortrijk - Fin du Jour
Gent - Fin du Jour
Antwerpen - Fin du Jour 
Brugge - Lilola
Lier - Parfumerie Dierckx
Oostende - Design Oostende
Herentals - Juhla 
Ciney - Henin
's Gravenwezel - Sally 4th 
Knokke - Blue (Princess)
Antwerpen - Blue (Princess) 
Hasselt - BLOS Shop
Edegem - Home of Geraldine
Online via BLOS, Fin du Jour & Les Elles

Contacteer ons
Charlotte Marron Walkie Talkie
Marie Lemaître Walkie Talkie
Charlotte Marron Walkie Talkie
Marie Lemaître Walkie Talkie
Over Walkie Talkie

Walkie Talkie is a leading full-service PR & influencer marketing agency. Our extensive network & experience helps brands generate the right attention, better reach and more relevancy. Not just another press release or mailing but connecting the right plugs between brands, media, influencers & consumer culture. 

Walkie Talkie
Sint-Pietersnieuwstraat 142a B-9000 Gent, Belgium