Kamperen doe je thuis tijdens het ⛺ NATIONALE KAMPEERWEEKEND ⛺

Op zaterdag 11 en zondag 12 juli 2020 is het zo ver: dan organiseren Decathlon, Delhaize en Joe samen het Nationale Kampeerweekend! Plant je tent bij jou thuis en waan je in no-time op vakantie! Nog meer goed nieuws, dit is een event waar écht iedereen aan kan deelnemen. Deel jouw thuiskampeerervaring met de hashtags #nationalcampingdays en #nationaalkampeerweekend en geef zo de kampeerkriebels door. 

AVONTUUR BIJ JOU THUIS! 

Waarom verre oorden opzoeken als je lekker bij jou thuis een instant vakantiegevoel kan beleven? Plant je tent neer op een leuk plekje in de tuin, in je living of zelfs op je balkon en geniet samen met alle Belgen van dit gezellige thuiskampeerweekend. Met extra dekentjes, slaapmatjes en kussens maak je het nog knusser. In een mum van tijd tover je bij jou thuis de tofste camping ooit tevoorschijn. Doe daar nog een lekkere picknick of barbecue bij en je staycation is helemaal compleet!

Communicatie team Decathlon - "Na onze succesvolle #sportinuwkot & #sportàlamaison aanpak gaan we verder op de ingeslagen weg. Het ziet er naar uit dat de veel Belgen deze zomer voor een sportieve staycation kiezen. We hopen onze klanten dan ook tegemoet te komen met onze communicatie aanpak en de #nationaalkampeerweekend activatie. We zijn opgetogen om dit verhaal met meerdere merken te trekken. En opnieuw samen met Delhaize aan een gezamenlijk verhaal te schrijven." 

Om het Nationale Kampeerweekend nog leuker te maken, partnert Decathlon samen met Delhaize en Joe.  Luister al vanaf maandag 29 juni naar Joe voor tips en tricks die je inspireren om er thuis de allerleukste camping van te maken, maak kans op handige kampeergoodies, ... En volg tijdens het Nationale Kampeerweekend op 11 en 12 juli de kampeeravonturen van de Joe dj's en enkele bekende Vlamingen op jouw radio of via de nieuwe podcast 'Joe's Straffe Kampvuurverhalen'. 

Content team Delhaize - "Dat we ons verbinden aan de ‘National camping Days’ campagne van Decathlon was voor ons een evidentie. Na een eerste vruchtbare samenwerking (#sportinuwkot), konden we het hier niet zo maar bij laten. En dit is een vanzelfsprekend vervolg. Inderdaad, na deze bijzondere periode in lockdown, heeft Delhaize zijn campagne “De nationale inhaalzomer” gelanceerd: een ideale gelegenheid om de gemiste momenten van de voorbije maanden in te halen. Wij menen dat veel Belgen hun eigen land zullen (her)ontdekken. En gezien de huidige weersomstandigheden, zouden ze ongelijk hebben om zich dit te ontzeggen. Wat is er dan beter om je nationale vakantie kamperend te beleven al kamperend? En wie kamperen zegt, zegt aperitief/bbq (maar van kwaliteit aub ;-) ). Het is dus evident dat we deze love story tussen onze beide merken op de ingeslagen weg verder zetten… to be continued!"

Met de hashtags #nationalcampingdays en #nationaalkampeerweekend kan je jouw kampeerervaring delen. Meer info vind je op de website.

Contacteer ons
Over Walkie Talkie

Walkie Talkie is a leading full-service PR & influencer marketing agency. Our extensive network & experience helps brands generate the right attention, better reach and more relevancy. Not just another press release or mailing but connecting the right plugs between brands, media, influencers & consumer culture. 

Walkie Talkie
Sint-Pietersnieuwstraat 142a B-9000 Gent, Belgium