Havana Club onthult nieuw streetwear partnership en lanceert nieuwe collectie met 'PLACES+FACES'

Havana Club onthult nieuw streetwear partnership en lanceert nieuwe collectie met 'PLACES+FACES'

Havana Club slaat begin juli de handen in elkaar met het Britse streetwear label PLACES+FACES. Hun gemeenschappelijke liefde voor party resulteert in een kunstwerk en een reeks items geïnspireerd door Cuba. De samenwerking, die de Cubaanse cultuur in de kijker plaatst, omarmt de interesse dat beide merken dragen om te reizen naar cultuur-uitdagende bestemmingen alsook het samensmelten van verschillende netwerken met talenten, dit mede mogelijk gemaakt door Hypebeast.

PLACES+FACES ontstond eerst als blog waarin het de meeste prominente gezichten van de underground cultuur in het daglicht plaatste alvorens uit te groeien tot streetwear label. Vandaag zijn ze internationaal gekend voor hun parties en content, en reizen de stichters, Ciesay en Soulz, nog steeds de hele wereld af om nieuwe Places én Faces te fotograferen. Daarom stelt Havana Club, wereldwijd gekend als El ron de Cuba en het kind van Havana, haar beste Places ter beschikking voor het PLACES+FACES' duo.

PLACES+FACES inspireerde zich tijdens hun trip naar Havana en creëerde heel wat content om een nieuw perspectief te stellen op Havana, haar inwoners en het dagelijkse leven in de stad. Samen met een video van coolste hot-spots en lookbooks zal er ook een limited-edition van de legendarische Havana Club 7 fles en een exclusieve capsule collectie van t-shirts, caps en sweaters beschikbaar zijn. Alle beelden werden onder het goedkeurend oog van Ciesay en Soulz genomen, geheel volgens het originele concept van PLACES+FACES maar deze keer met internationale gezichten en Cubaanse modellen uit Havana. 

“Deze samenwerking met PLACES+FACES toont aan waar we zo goed in zijn: twee merken die elkaars identiteiten zullen combineren om een nieuwe te creëren, waarbij elkaars achtergronden en roots perfect gemixt worden. We zijn trots om een verschillend en authentiek facet van Cuba te tonen terwijl we ook een ode brengen aan de uitzonderlijke ‘art de vivre’ in een cultureel stuk gecureerd door PLACES+FACES”.
Ludmilla Stephkov, Havana Club’s Brand Director

De items zijn wereldwijd beschikbaar op de online store van Hypebeast 'HBX' en op de website van PLACES+FACES. De limited-edition fles zal ook via verschillende kanalen verkocht worden.  

Contacteer ons
Quentin Glodé Walkie Talkie
Quentin Glodé Walkie Talkie
Over Walkie Talkie

Walkie Talkie is a PR agency that creates both online and offline TalkValue through an everything-is-media communication approach. We reach out to our extensive network of publishers, connect the right plugs, and help your company or brand to tune into the right frequency. By distributing strategic and relevant content at the right wavelength we allow our clients to reach, touch and engage generations of influential tastemakers at their core.

Walkie Talkie
Sint-Pietersnieuwstraat 142a B-9000 Gent, Belgium