GROHE viert World Plumbing Day
Bekijk wat GROHE wil doen voor een betere sanitaire wereld
Een douche nemen, je handen wassen of een glas water vullen, het lijkt allemaal zo vanzelfsprekend. Toch is dit voor vele mensen niet het geval. 3 op de 10 mensen wereldwijd hebben geen toegang tot proper water in huis en zijn deze basisbehoeftes dus niet mogelijk. Op 11 maart schenkt GROHE aandacht aan World Plumbing Day. Vandaag wordt het verband belicht tussen kwalitatief goed sanitair, volksgezondheid en duurzaamheid. Ook verdienen loodgieters een extra bedankje op deze dag, want professionele installatie van je sanitair speelt in dit verhaal een erg grote rol.
GROHE's professioneel sanitair: de favorieten van de installateur
Als 's werelds toonaangevend merk voor complete badkameroplossingen en keukeninrichtingen, kan GROHE niet ontbreken op deze dag. Goed werkend sanitair is niet alleen leuk om te hebben, het is de veiligste én snelste manier om ieders gezondheid te behouden en te beschermen. Loodgieterswerk heeft namelijk op vlak van volksgezondheid en het welzijn van de samenleving een immens grote rol.
EUROSMART Keuken
Hoogstaande functionaliteit in een onderscheidend design, dat kenmerkt GROHE Eurosmart voor de keuken. De serie biedt ongeëvenaarde prestaties en een temperatuur stabiele, moeiteloze werking, zelfs wanneer het er in de keuken heet aan toe gaat.
EUROSMART Badkamer
Met de nieuwe Eurosmart badkamer kraan presenteert GROHE niet alleen een eigentijds design, maar ook compleet nieuwe productvariant.
GROHE RAPIDO SMARTBOX
Ingenieuze technologie in de kleinste ruimtes: GROHE Rapido SmartBox biedt talloze oplossingen met één enkele installatiedoos.
Profiteer van meer ruimte en flexibiliteit!
RAPID SL & RAPID SLX
GROHE's sanitaire installatiesystemen vergemakkelijken de inrichting van badkamers die worden uitgerust met nieuw sanitair. GROHE's inbouwreservoirs en bedieningsplaten zijn daarbij voorzien van GROHE EcoJoy™ technologie dat moeiteloos water besparen mogelijk maakt.
GROHTHERM 1000 PERFORMANCE
Maak van de douche een echte feel-good ruimte dankzij innovatieve functies. GROHE TurboStat houdt de watertemperatuur constant.
GROHE CoolTouch zorgt ervoor dat de kraan niet warmer wordt dan de ingestelde watertemperatuur.
OVER WORLD PLUMBING DAY
World Plumbing Day is een internationaal evenement, geïnitieerd door de World Plumbing Council, dat elk jaar op 11 maart wordt gehouden om de belangrijke rol te erkennen die loodgieterswerk speelt in de volksgezondheid en het welzijn van de samenleving.
World Plumbing Day erkent het cruciale verband tussen gezondheid en sanitaire voorzieningen. De badkamer speelt een belangrijke rol in het behoud van onze gezondheid over de hele wereld. Iedereen is zich bewust van de rol van sanitaire voorzieningen om ziektekiemen op afstand te houden.
Goed werkend sanitair is niet alleen leuk om te hebben. Het is de veiligste én snelste manier om ieders gezondheid te behouden en te beschermen.
OVER GROHE N.V. - S.A.
GROHE, 's werelds toonaangevend merk voor complete badkameroplossingen en keukeninrichtingen heeft in totaal meer dan 6.500 werknemers in 150 landen, waarvan 2.600 in Duitsland. Sinds 2014 maakt GROHE deel uit van de sterke merkenportefeuille van de Japanse fabrikant van baanbrekende water- en woningbouwproducten: LIXIL. Om "Pure Freude an Wasser" te garanderen, is elk GROHE product gebaseerd op de merkwaarden kwaliteit, technologie, design en duurzaamheid.
Gerenommeerde producthighlights zoals GROHE Eurosmart of de GROHE thermostaatserie, maar ook baanbrekende innovaties zoals het GROHE Blue watersysteem onderstrepen de diepgaande expertise van het merk. GROHE richt zich op de behoeften van de klant en creëert zo intelligente, toekomstgerichte en duurzame productoplossingen die een relevante toegevoegde waarde bieden binnen elk gezin én bovendien het kwaliteitslabel "Made in Germany" dragen. R&D en design zijn stevig verankerd als een geïntegreerd proces in Duitsland. GROHE neemt daarnaast zijn bedrijfsverantwoordelijkheid uiterst serieus en richt zich op een grondstofbesparende waardeketen. Sinds april 2020 produceert het sanitairmerk wereldwijd CO2-neutraal. GROHE heeft zich bovendien het doel gesteld om tegen 2021 volledig kunststofvrije productverpakkingen te gebruiken.
Het succes van GROHE werd de afgelopen tien jaar bevestigd met meer dan 460 design- en innovatieprijzen, als een van de meest duurzame Duitse ondernemingen. Daarnaast was GROHE de eerste binnen zijn sector die de MVO-prijs van de Duitse regering won, alsook opgenomen werd in de Top 50-ranking van het gerenommeerde Fortune®-magazine in de categorie ‘Changing the World’. www.grohe.be
Voor meer info, vragen of opmerkingen, aarzel niet ons te contacteren:
Walkie Talkie - Deborah Dekrem & Rani Huttener l [email protected] l 0495 14 18 26 & 0477 85 42 38