GROHE kondigt GROHE X Summit 2023 'Caring for Water' aan
- Van 7 tot 9 maart 2023 nodigt GROHE klanten en consumenten uit voor een online summit op belevingsplatform GROHE X.
- Het wereldwijde merk snijdt tijdens het evenement – 'Caring for Water' – samen met experts diverse topics aan. Aan bod komen onder meer de toekomst van wonen, de sanitaire sector en duurzame perspectieven.
- GROHE zet in op een hybride ervaring voor zijn klanten en deze top is een mooi initiatief om die inspanningen kracht bij te zetten.
GROHE, een toonaangevend wereldwijd merk voor complete badkameroplossingen en keukenproducten, kondigt de GROHE X Summit 2023 aan. Dat evenement vindt plaats van 7 tot 9 maart 2023 op het digitaal ervaringsplatform GROHE X, en kreeg als thema 'Caring for Water'. Drie dagen lang kunnen deelnemers onder meer naar inspirerende keynotes luisteren, boeiende panelgesprekken volgen en aan interessante masterclasses deelnemen. Een goedgevuld programma met tal van formats dus. Het doel: oplossingen van de sanitaire sector voor de uitdagingen van deze tijd zoeken en bespreken, achterhalen hoe duurzame gebouwen gecreëerd kunnen worden én focussen op de belangrijke rol van water daarbij. Daarnaast zet GROHE nieuwe producten en technologieën in de kijker. Het bedrijf toont zo aan dat zijn portfolio toekomstbestendig is, én dat klanten optimale ondersteuning krijgen om hun activiteiten op een duurzame manier verder uit te bouwen.
“Om de maatschappelijke en ecologische problemen van vandaag aan te pakken, is het belangrijker dan ooit om kennis te delen en nieuwe ideeën uit te werken. Het doel van de GROHE X Summit is spelers uit onze sector informeren, inspireren en samenbrengen om verandering te realiseren. Dit evenement tilt onze hybride klantervaring naar een nieuw niveau, creëert een platform om de uitdagingen van deze tijd samen aan te gaan en kijkt op een integere, optimistische manier naar de toekomst met een een sterk gevoel van samenwerking. Tegelijkertijd geven we met de GROHE X Summit de aftrap voor diverse fysieke evenementen die het komende jaar plaatsvinden, en onze klanten helemaal onderdompelen in het aanbod van onze submerken.” Dat zegt Jonas Brennwald, Leader LIXIL EMENA.
De hybride ervaring voor GROHE klanten wordt nóg beter
De lancering van het het digitaal ervaringsplatform GROHE X in maart 2021 was het startsein voor de hybride ervaring die GROHE zijn klanten wil bieden. De website bevat ruim 200 artikels, is beschikbaar in 14 talen en werd al bijna 2 miljoen keer bezocht. Deze digitale community werd uitgebreid in de lente van 2022, met de opening van het GROHE X Brand & Communication Experience Center in het Duitse Hemer. Naast een fysieke bezoekersruimte omvat het center vijf ultramoderne studio’s voor opleidingen, contentcreatie en hybride evenementen. Om klanten in levenden lijve te kunnen ontmoeten en hen van nabij te laten kennismaken met de producten van GROHE, neemt het merk deel aan kleine lokale handelsbeurzen. Maar het bedrijf doet nog meer: drie GROHE X Motion Trucks brengen de wereld van GROHE direct bij de klant, voor de ultieme merkbeleving.
Dankzij deze hybride aanpak, die kracht wordt bijgezet met de GROHE X Summit, kan GROHE een flexibele service op maat bieden aan vaklieden, groothandelaars en projectklanten.
Meer informatie over de GROHE X Summit is te vinden op het digitaal ervaringsplatform GROHE X. Inschrijven voor specifieke evenementen is mogelijk in januari (links volgen).
Voor meer info, vragen of opmerkingen, aarzel niet ons te contacteren:
Walkie Talkie - Deborah Dekrem & Rani Huttener l [email protected] l 0495 14 18 26 & 0477 85 42 38