Disneyland Paris deelt een exclusieve "making-of" van The Lion King & Jungle Festival

Disneyland Paris deelt een exclusieve "making-of" van The Lion King & Jungle Festival

Deze zomer brengt Disneyland Paris twee Disney-meesterwerken tot leven met een nooit eerder vertoonde ervaring. Bereid je voor op The Lion King & Jungle Festival van 30 juni tot 22 september 2019. Om dit evenement te vieren, legt Disneyland Paris een speciale documentaire vast die achter de schermen plaatsvindt. Van de eerste ontwikkeling en creatie van het seizoensconcept tot de dag van de opening. De speciale documentaire bevat onder meer hoe de shows worden gemaakt, de opname van de muziek, repetities van artiesten, set-en kostuumontwerp, ontwikkeling van merchandise, eten en drinken en zoveel meer. De uitzendingen beginnen op 25 mei via de officiële mediaplatformen van Disneyland Paris.

Vanaf vandaag biedt Disneyland Paris reeds een eerste inkijk met een trailer vol met nog nooit eerder getoonde beelden:

Kijkers krijgen de kans om een kijkje te nemen achter de schermen van de Disney-magie dankzij de officiële productie van het Disneyland Paris-team met het progamma als een primeur. Gedurende de gehele productie zal dit live worden uitgezonden op officiële Disneyland Paris mediaplatformen.

De eerste uitzending is op 25 mei met een live progamma op YoutubeFacebook en Disneylandparis.be. Het publiek kan zich vanaf vandaag inschrijven via de deze link zodat je niets van de uitzending hoeft te missen.

Een seizoen gewijd aan twee Disney-meesterwerken: The Lion King en The Jungle Book

Deze zomer, vanaf 30 juni 2019, neemt The Lion King & Jungle Festival bezoekers mee op de ritmes van de Afrikaanse savanne en de Indiase jungle met:

"The Lion King: Rhythms of the Pride Lands"

De nieuwe show viert de legendes van Simba, Nala, Rafiki, Mufasa, Scar, Timon en Pumbaa op een volledig nieuwe manier. De emoties zullen hoog oplopen dankzij nieuwe spectaculaire scènes van "Circle of Life", "I Just Can not Wait to be King", "Can You Feel the Love Tonight", de voor altijd iconische "Hakuna Matata" en nog veel meer. Zangers, dansers, acrobaten en drummers geven de Pride Lands een nieuw leven met choreografie en originele kostuums.

"The Jungle Book Jive"

De nieuwe show gaat door in alle hoeken van Disneyland Paris en nodigt gasten uit om plezier te maken op Central Plaza met iconische karakters zoals Baloe en Koning Lowietje, evenals vele artiesten speciaal uit India met een parade aan buitenmaatse dieren en nog veel meer verrassingen. 

De meeslepende ervaring houdt hier niet op... Disneyland Paris bereidt nog meer verrassingen voor om je mee terug te nemen naar het hart van The Lion King en The Jungle Book. De "making-of" nodigde ook kijkers uit om te zien hoe al deze nieuwe features werden ontwikkeld, inclusief de creatie van een nieuwe eetervaring en speciale winkelervaring.

The Lion King & Jungle Festival zal plaatsvinden van 30 juni tot 22 september 2019 in Disneyland Paris. Bijkomende informatie op disneylandparis.be

 

Voor meer informatie of vragen, aarzel niet om ons te contacteren:

Maureen Richard
maureen@talkie.be
0483 09 60 38

Daphné Bonami
daphne@talkie.be
0476 52 54 62

OVER DISNEYLAND® PARIS
Euro Disney Associés S.A.S, werkmaatschappij van Disneyland Paris heeft 16.000 werknemers, 500 beroepen, 20 gesproken talen en 121 nationaliteiten. Disneyland Paris is de nummer één werkgever in één vestiging in Frankrijk en de grootste particuliere werkgever in het departement Seine-et-Marne. Het resort omvat het Disneyland® Park, het Walt Disney Studios® Park, zes Disney Hotels en twee Disney Nature Resorts met een totale capaciteit van meer dan 5.800 kamers, twee congrescentra, het entertainmentcentrum Disney Village®  en een 27-holes golfbaan. Bovendien beheert het bedrijf het exploitatiesegment voor vastgoedontwikkeling van een site van 2.230 hectare, waarvan ongeveer 50% nog dient te ontwikkelen. 

Over Walkie Talkie

Walkie Talkie is a PR agency that creates both online and offline TalkValue through an everything-is-media communication approach. We reach out to our extensive network of publishers, connect the right plugs, and help your company or brand to tune into the right frequency. By distributing strategic and relevant content at the right wavelength we allow our clients to reach, touch and engage generations of influential tastemakers at their core.

Walkie Talkie
Sint-Pietersnieuwstraat 142a B-9000 Gent, Belgium