Deliveroo daagt je uit: word foodreviewer en eet een jaar lang gratis

Ontdek hier hoe je een Rooviewer kan worden

  • Drie winnaars krijgen één jaar lang Deliveroo-credit om lokale restaurants op het platform te proeven en te beoordelen;
  • Campagne in het kader van Deliveroo's 6e verjaardag in België 
 

Beschouw jij jezelf als een echte foodie? Proef jij het verschil tussen de frietjes van McDonald's en Burger King? Ken jij de weg naar de beste veggie restaurants? Heb jij al Poké Bowls gegeten nog voor ze trendy waren? Als het antwoord ja is, luister dan goed! Deliveroo gaat op zoek naar drie food 'Rooviewers' die een jaar lang gratis credit* krijgen om gerechten te testen in ruil voor foodie feedback.

De zoektocht naar 'Rooviewers' wordt gelanceerd naar aanleiding van de 6e verjaardag van Deliveroo in ons land. Deliveroo streeft naar het leveren van lekker en gevarieerd eten aan al hun klanten. Deliveroo organiseert deze 'Rooviewer'-wedstrijd ter ondersteuning en het verkrijgen van een eerlijke opinie en dit aan de hand van het testen en bestellen van de honderden opties die beschikbaar zijn op het platform, maar ook om verborgen pareltjes op de kaart te zetten. 

In zes jaar tijd is het platform in België gegroeid tot 3.000 restaurants, 3.000 fietskoeriers en een gevarieerd aanbod aan gerechten die in maar liefst 26 steden in België worden aangeboden. Met de Rooviewer-campagne wil Deliveroo hun lokale restaurants in de kijker zetten. De beste verborgen pareltjes die door de nieuwe Rooviewers worden geïdentificeerd, maken kans om in Deliveroo's toekomstige marketingcampagnes te worden opgenomen, naast andere restaurants die door het bedrijf worden gekozen. 

Voor iedereen die niet zeker weet of de rol van 'Rooviewer' voor zich is weggelegd, heeft Deliveroo een aantal vereisten opgesteld: 

  • Schrikt niet terug voor het uitproberen van nieuwe gerechten en keukens; 
  • Heeft ervaring met het eten van verschillende gerechten zowel vegetarische, veganistisch, vlees en vis;
  • Heeft een smaakpalet van hartig en zoet tot pittig en pikant;
  • Is vertrouwd met de bestaande ketens, maar is enthousiast om lokale restaurants te ontdekken;
  • Zin in een culinair avontuur;
  • Het vermogen om een geweldige foodie-ervaring neer te schrijven of visueel vast te leggen.

De Rooviewers zullen gedurende één jaar credits ontvangen in ruil voor:

  • Geschreven recensies van restaurants en eigen voedselervaringen;
  • Foto's en video's van smaaktests, die vervolgens gebruikt zullen worden op de Deliveroo blog en sociale kanalen (uiteraard met de juiste bronvermelding).

Rodolphe Van Nuffel van Deliveroo zegt: "Lekker eten is er om ontdekt te worden! Bij Deliveroo willen we mensen een platform bieden om lekker eten eenvoudig te vinden. Onze klanten zoeken zowel de bekende ketens op, maar ook de pareltjes in de buurt.
De Rooviewers biedt een kans aan alle Deliveroo-enthousiastelingen met een goed smaakpalet en een voorliefde voor lekker eten om nieuwe, verbazingwekkende gerechten uit te proberen. In het afgelopen jaar hebben we meer dan 750 nieuwe restaurants verwelkomd op het platform. Nu hebben we drie nieuwsgierige fijnproevers nodig die net zoveel van eten houden als wij, om de verborgen parels te ontdekken en ons te helpen om de liefde voor lekker eten met heel België te delen"

Wil jij een Rooviewer* worden? Inschrijven kan vanaf vandaag 7 oktober. Om je aan te melden of voor meer informatie, surf naar Rooviewers.be. Succes!

Klik hier om de hoge resolutie beelden te downloaden

* Deelname enkel ouder dan 18 jaar - Enkel deelnemers wonend in België - (Waarde van de prijs is 3 keer € 1300 - gebaseerd op € 25 bestellingen per week gedurende 52 weken) 

Over Deliveroo
Deliveroo is een bekroonde bezorgservice die in 2013 werd opgericht door William Shu en Greg Orlowski. Deliveroo werkt met meer dan 115.000 geliefde restaurants en afhaalrestaurants, evenals 100.000 koeriers om de beste food delivery-ervaring ter wereld te bieden. Deliveroo heeft zijn hoofdkantoor in Londen, met 2.000 medewerkers in kantoren over de hele wereld.

Deliveroo is actief in meer dan 800 steden in 12 markten, waaronder Australië, België, Frankrijk, Hongkong, Italië, Ierland, Nederland, Singapore, Spanje, de Verenigde Arabische Emiraten, Koeweit en het Verenigd Koninkrijk.

Deliveroo, sinds 2015 actief in België, is vandaag aanwezig in 26 steden, waaronder Aalst, Antwerpen, Bergen, Brussel, Brugge, Charleroi, Doornik, Gent, Genk, Hasselt, Knokke-Heist, Kortrijk, Leuven, Louvain-la-Neuve, Luik, Machelen, Mechelen, Namen, Nijvel, Oostende, Roeselare, Sint-Niklaas, Sint-Truiden, Vilvoorde, Waterloo en Waver. Momenteel zijn er 3.000 koeriers actief in het land en werken 3.000 restaurants met Deliveroo.

Meer informatie vind je op: www.deliveroo.beFacebookInstagram.​

Over Walkie Talkie

Walkie Talkie is a leading full-service PR & influencer marketing agency. Our extensive network & experience help brands generate the right attention, better reach and more relevancy. Not just another press release or mailing but connecting the right plugs between brands, media, influencers & consumer culture. 

Walkie Talkie
Sint-Pietersnieuwstraat 142a B-9000 Gent, Belgium