Creeër je eigen "me space" met de GROHE Colors badkamercollectie

Creeër je eigen "me space" met de GROHE Colors badkamercollectie

There's no place like home! Toch? Onze woning is steeds vaker een spiegel van wie we zijn. Ons huis en zeker onze badkamer hoort een barrièrevrije ruimte te zijn, een plek van rust en wellbeing. ​Met de GROHE Colors Collection trek je moeiteloos je persoonlijkheid door naar de badkamer. Het assortiment komt in zes varianten, bestaande uit onder andere wastafelkranen, thermostaatkranen, douches en accessoires. Het toonaangevend merk, dat onlangs de Red Dot Award van “Sanitary brand of the Year 2019” in de wacht sleepte, speelt met deze Colors Collection perfect in op de belangrijkste trends, de veranderende behoeften en de toekomstige eisen van consumenten. 

 

GROHE Colors Collection voor een signature look

Het assortiment bestond al in chroom en supersteel afwerking en wordt nu uitgebreid met vier verschillende kleuren die elk in glanzend of geborstelde afwerking te verkrijgen zijn. Het assortiment in kleur bestaat uit onder andere wastafelkranen, thermostaatkranen, douches en accessoires.

Met tien verschillende kleuren- en detailopties kan je eindeloos combineren in jouw badkamer. “Whatever your signature style is, there is a GROHE color to make your vision become reality”, aldus GROHE. Het GROHE design team heeft daarom de COLORS collection gematched met zes types levensstijlen en persona. Elk staan ze voor een andere smaak, andere prioriteiten en wensen. Welk badkamertype ben jij?

Over GROHE N.V. - S.A.
GROHE, 's werelds toonaangevende leverancier van sanitaire uitrusting en een internationale speler op vlak van innovatie van sanitaire producten, heeft in totaal meer dan 6.000 werknemers, waarvan 2.400 in Duitsland. Als internationaal merk streeft GROHE naar merkwaarden als technologie, kwaliteit, design en duurzaamheid, met als doel "Pure vreugde van water" te garanderen. GROHE ontwikkelt al sinds de start nieuwe productcategorieën. Dit omvat de GROHE Blue en Red watersystemen en het recent geïntroduceerde GROHE Sense waterbeveiligingssysteem, dat een innovatief onderdeel is in de groeimarkt van smart home technology. Engineering, innovatie en design zijn als geïntegreerd proces stevig in Duitsland verankerd. Dat de producten het kwaliteitslabel “Made in Germany” dragen, versterkt het vertrouwen van de consumenten in het merk. Het succes van GROHE werd de afgelopen tien jaar bevestigd met meer dan 300 design- en innovatieprijzen, als een van de meest duurzame Duitse ondernemingen. Daarnaast was GROHE de eerste binnen zijn sector die de MVO-prijs van de Duitse regering won, alsook opgenomen werd in de Top 50-ranking van het gerenommeerde Fortune®-magazine in de categorie ‘Changing the World’.​​
www.grohe.be

Over LIXIL
GROHE maakt sinds 2014 deel uit van de LIXIL Group Corporation, een onderneming met meer dan 70.000 werknemers, actief in meer dan 150 landen, dat genoteerd staat op de Tokyo Stock Exchange. LIXIL is internationaal toonaangevend producent van sanitair met naast GROHE bekende merken zoals American Standard, TOSTEM en INAX in zijn portfolio. Op basis van zijn Japanse erfgoed creëert het bedrijf toonaangevende technologie en innoverende producten van hoge kwaliteit die woningen transformeren en zo het dagelijks leven van meer dan een miljard mensen raken. Het verschil met LIXIL zit hem in hoe ze dit doen; door zinvol ontwerp, ondernemerszin, toewijding om de toegankelijkheid voor iedereen te verbeteren en verantwoorde bedrijfsgroei.
www.lixil.com

Contacteer ons
Over Walkie Talkie

Walkie Talkie is a leading full-service PR & influencer marketing agency. Our extensive network & experience helps brands generate the right attention, better reach and more relevancy. Not just another press release or mailing but connecting the right plugs between brands, media, influencers & consumer culture. 

Walkie Talkie
Sint-Pietersnieuwstraat 142a B-9000 Gent, Belgium