#CITYPROOF met de PAMPATECH ® unisex

Van de catwalk tot op Instagram en in de belangrijkste blogs en magazines over de hele wereld, de urban techwear trend maakt zijn opmars in het modelandschap. De uitgelezen kans voor Palladium om uit te pakken met zijn kennis over streetwear materialen aan de hand van de Pampatech.

Antislip zool, asymmetrische toe cap en binnenin bekleed met ademend textiel: de Palladium sneakerboot is speciaal ontworpen met het oog op een optimaal urban gebruik, en belooft zowel het comfort van een sneaker aan alsook de ijzersterke bescherming van een paar boots.

Vanaf 31 augustus zullen de vier unisex modellen beschikbaar zijn op palladiumboots.com voor €129,95.

 

OVER PALLADIUM

L’ORIGINALE DEPUIS 1947 – Het Franse utility merk Palladium lanceert in 1947 zijn eerste schoen: de Pampa Boot. Al snel wordt de onverwoestbare rubber en canvas boot deel van het tenue van het Franse Vreemdelingenlegioen. De Pampa zou uitgroeien tot een icoon van functionaliteit, comfort en duurzaamheid, met een onuitwisbare fashion identiteit sinds de jaren ’90, toen de grunge en rave scenes de klassieker herontdekten. Palladium is uitgegroeid tot een internationale heritage brand met een uitgebreid, altijd actueel aanbod boots en hybrid shoes, speciaal ontwikkeld voor urban terrein.

 

www.palladiumboots.com

Contacteer ons
Over Walkie Talkie

Walkie Talkie is a PR agency that creates both online and offline TalkValue through an everything-is-media communication approach. We reach out to our extensive network of publishers, connect the right plugs, and help your company or brand to tune into the right frequency. By distributing strategic and relevant content at the right wavelength we allow our clients to reach, touch and engage generations of influential tastemakers at their core.

Walkie Talkie
Sint-Pietersnieuwstraat 142a B-9000 Gent, Belgium