Center Parcs sluit meerjarig partnership met GROHE

Center Parcs sluit meerjarig partnership met GROHE

 

>> Meerjarige samenwerking staat in teken van innovatie, duurzaamheid en vergroten klantbeleving
>> Partnership met GROHE levert bijdrage aan het zetten van de nieuwe standaard in recreatiesector
>> Samenwerking past in missie Center Parcs om gasten voortdurend te blijven verrassen
>> V.l.n.r: Contractondertekening door Jean-François Koeune (General Manager GROHE Belux), Pascal Ferracci (CEO van Center Parcs Europe) en Rogier van Dis (Regional Director GROHE Benelux). 

Center Parcs heeft vandaag het startsein gegeven voor een meerjarig partnership met GROHE, de internationaal toonaangevende leverancier van sanitaire producten en innovatieve toepassingen op het gebied van water. Deze samenwerking sluit aan op de ambitie van Center Parcs om een nieuwe standaard te zetten in de recreatiesector en haar gasten voortdurend te blijven verrassen. Dat doen beide merken met innovaties en nieuwe vormen van beleving, zoals de GROHE Water Experience die in de Aqua Mundo’s haar intrede doet. Het partnership markeert bovendien het begin van nieuwe samenwerkingsvormen die Center Parcs in de komende jaren wil sluiten met verschillende grote partijen met als doel haar positie als marktleider in de recreatiesector verder te versterken.

 

Het partnership is vandaag officieel bekrachtigd door Pascal Ferracci, CEO van Center Parcs Europe, Rogier van Dis, Regional Director GROHE Benelux en Jean-François Koeune, General Manager GROHE Belux. De samenwerking staat volledig in het teken van innovatie, duurzaamheid en het bieden van kwalitatief hoogwaardige producten. GROHE is wereldwijd een toonaangevend leverancier van innovatieve producten op het gebied van water en sanitair en staat bekend als één van de duurzaamste merken van Duitsland. GROHE introduceert haar meest duurzame en innovatieve producten zoals slimme douchesystemen en waterbesparende douchekoppen, kranen en toiletten in de vakantieparken van Center Parcs in Nederland, België en Duitsland. De uitrol vindt gefaseerd plaats, bij vernieuwing van bestaande parken en bij de bouw van nieuwe vakantieparken. 

 

GROHE Water Experience
Een heel bijzondere en tastbare innovatie is de GROHE Water Experience in de waterwereld van de Aqua Mundo. Bij de entrees van de Aqua Mundo maken gasten straks kennis met een unieke waterbeleving. Zij kunnen hier genieten van de allernieuwste technieken op het gebied van water. Zo kunnen zij bij de ‘SmartControl douchesystemen’ - een luxe, multifunctionele douche - met één druk op de knop voor een programma van hun voorkeur kiezen: variërend van een heerlijke regendouche, een ontspannende douche of een verfrissende massagedouche.

 

GROHE Sense Guard waterbesturingsysteem
Center Parcs en GROHE delen de zorg voor water. In diverse parken van Center Parcs wordt het GROHE Sense Guard waterbesturingsysteem geïntroduceerd. Dit is een slim beveiligingssysteem dat tussen de waterleiding wordt gemonteerd en in een vroeg stadium kleine of grote waterlekkages of een gebroken waterleiding signaleert, waardoor bij lekkage direct de watertoevoer wordt afgesloten. Hierdoor wordt grote waterschade voorkomen en daardoor uiteindelijk ook water bespaard. 

“We zijn erg blij met dit partnership met GROHE, dat wereldwijd bekend staat als een vooruitstrevend leverancier van de meest innovatieve en duurzame producten op het gebied van water. Duurzaamheid en innovatie zitten in het DNA van Center Parcs en spelen een belangrijke rol in alles wat we doen. Center Parcs wil haar gasten voortdurend verrassen, door het hen zo aangenaam en comfortabel mogelijk te maken. Hieraan kunnen we dankzij deze samenwerking nog beter invulling geven”, vertelt Pascal Ferracci, CEO van Center Parcs Europe. “Om onze ambities te kunnen realiseren, kiezen we voor langdurige samenwerking met vooruitstrevende partners als GROHE. Dat stelt ons in staat om nu en in de toekomst een nieuwe standaard te zetten. Zodat we de huidige én nieuwe generatie gasten kunnen laten ervaren hoe een verblijf in Center Parcs je blijft verrassen.”

“GROHE streeft met Center Parcs naar een duurzame samenwerking op lange termijn en we delen haar ambities op het gebied van duurzaamheid en innovatie. Zo investeren we voortdurend in de allerlaatste technologische oplossingen die zorgen voor een maximaal comfort, een ultieme beleving én die goed zijn voor het milieu”, zegt Rogier van Dis, Regional Director GROHE Benelux. “We hebben er alle vertrouwen in dat we een waardevolle bijdrage kunnen leveren aan de missie van Center Parcs om een nieuwe standaard te zetten: in beleving, verblijf en comfort.”

Contacteer ons
Walkie Talkie Walkie Talkie NV
Walkie Talkie Walkie Talkie NV
Over Walkie Talkie

Walkie Talkie is a PR agency that creates both online and offline TalkValue through an everything-is-media communication approach. We reach out to our extensive network of publishers, connect the right plugs, and help your company or brand to tune into the right frequency. By distributing strategic and relevant content at the right wavelength we allow our clients to reach, touch and engage generations of influential tastemakers at their core.

Walkie Talkie
Steendam 74/001 B-9000 Gent, Belgium