BRU® kiest voor Walkie Talkie

BRU® kiest voor Walkie Talkie

 

>> het water dat natuurlijk bruisend uit onze Belgische grond komt

 

Walkie Talkie stelt met trots haar nieuwe Belgische klant BRU® voor. We vertellen je graag alles over hét merk voor alle liefhebbers van mooie tafels, gezellige etentjes, het goede leven én de Belgische Ardennen, waar het mineraalwater natuurlijk lichtbruisend ontspringt. Aan tafel bij je thuis, bij vrienden of op restaurant proef je dan ook de Belgische natuur.

Het trotse hert, dat al jarenlang symbool staat voor BRU®, kreeg, naar aanleiding van de nieuwe nationale campagne van dit jaar, een ander gedaante. Omgeven door bruisende parels en het groen van de Ardennen, bevestigt het logo de persoonlijkheid, unieke smaak en de parels van het water, zowel als de Belgische oorsprong.

 

Water uit het hart van onze Belgische Ardennen

De Belgische Ardennen vormen het natuurlijk decor voor BRU®. In een prachtig groen, beschermd gebied van 4.250 hectare groot, verbergt de bron van BRU® haar natuurgeheim tussen de glooiende heuvels en kronkelende riviertjes. Te midden van de bossen, in het hart van de Belgische Ardennen in het dorpje Stoumont, ontspringt het water op het ritme van de natuur sprankelend uit de bron.

Het water maakt een reis van zo’n 50 jaar door de lokale ondergrond om daarna als geschenk van de aarde uit de bronnen op te borrelen. Door het ondergronds contact van het water met de carbonaatrotsen wordt de unieke en zuivere smaak samen met de kostbare parels van BRU® gecreëerd. Je proeft het water zoals het parelend uit de bron opborrelt: van nature lichtbruisend!

 

Haal de Belgische natuur in huis

BRU®, dat 50 jaar de tijd neemt om natuurlijk te parelen, nodigt je uit om mee aan tafel te schuiven, de tijd te vertragen en te genieten van gezellige momenten. Aan tafel bij je thuis, bij vrienden of op restaurant haal je de Belgische natuur in huis. Wist je trouwens dat BRU® een laag mineraal- en zoutgehalte heeft? Hierdoor komen wijnen en gerechten op alle tafels volledig tot hun recht

BRU® valt bij culinaire experts in de smaak. Net zoals bij de vorige beoordeling werd BRU® door het International Taste & Quality Institute in 2017 opnieuw met 3 sterren bekroond, de hoogst mogelijke score. 

 

100% zuiver, vandaag en in de toekomst

BRU® investeert in de natuur, vandaag en morgen. Om haar te beschermen, kiest BRU®bewust voor 100% groene energie en steeds lichtere petflessen die 100% recycleerbaar zijn, maar BRU® is natuurlijk ook beschikbaar in glas bij de drankenhandels. Bovendien wordt het water bewust niet geëxporteerd uit respect voor de natuur, die voor BRU®de grootste zorg verdient, en om de carbon footprint van het bedrijf onder controle te houden. Wat kan je als consument doen? Belgisch drinken: #ikdrinkbelgisch ! 

 

Nationale communicatiecampagne zet BRU® stevig op de kaart

BRU® gaat 'back to the roots' en zet het DNA van het merk extra in de verf met een grote outdoorcampagne. Het gekende ‘Natuurlijk zacht parelend mineraalwater’ zet een nieuwe stap in haar evolutie en geeft zijn iconische fles een lichte make-over. Qua kleurkeuze opteert BRU® voor wit en donkerblauw. Gezien de link met de Belgische natuur werden aan het logo ook groene elementen toegevoegd. Het trotse hert, dat al jarenlang symbool staat voor BRU®, is in zijn volledig gedaante terug te vinden op het nieuwe logo, omgeven door bruisende parels met als achtergrond de Belgische Ardennen.

De nieuwe campagne 'Het water dat natuurlijk bruisend uit onze grond komt' bevestigt zowel de Belgische oorsprong als de persoonlijkheid en de unieke smaak en parels van het water. 

BRU® pakt het groots aan met een nieuwe on- en offline mediamix: de outdoorcampagne zal niet ongezien voorbij gaan en ook op social media wordt meer ingezet. Op communicatievlak wordt enerzijds gebruik gemaakt van grote visuals met subtiele suggesties qua beeld, om de iconische fles te laten spreken. Anderzijds laat de eenvoudige woordkeuze voldoende informatie over de key messages van het merk doorsijpelen. Voor de outdoorcampagne wordt nauw samengewerkt met Happiness Brussels en Space. De aftrap voor de nationale communicatiecampagne werd eind april 2019 gegeven. 

 

Beeldmateriaal in hoge resolutie

Contacteer ons
Over Walkie Talkie

Walkie Talkie is a PR agency that creates both online and offline TalkValue through an everything-is-media communication approach. We reach out to our extensive network of publishers, connect the right plugs, and help your company or brand to tune into the right frequency. By distributing strategic and relevant content at the right wavelength we allow our clients to reach, touch and engage generations of influential tastemakers at their core.

Walkie Talkie
Sint-Pietersnieuwstraat 142a B-9000 Gent, Belgium