Boost je energielevel en immuunsysteem met de Gili Elixir​

Zero waste toverdrank van eigen bodem, met gember als hoofdingrediënt

02. GILI BOTTLE 700ML .jpg

Drinken met een doel, bij Gili hebben ze het begrepen. De heilige drievuldigheid van gember, citroen en honing levert een zalig assortiment aan gemberdranken op. Dankzij de 100% natuurlijke ingrediënten en een 100% circulaire productie verschijnt Gili met een zeer goed rapport ten tonele. Gili zorgt voor een dagelijkse opkikker en door de zerowastestrategie is het merk bovendien ook duurzaam voor onze planeet.

De immuniserende en energie boostende drank combineert de voordelen van Aziatische gember, Europese bloemenhoning en Italiaanse citroenen. Kortom een zorgvuldig geselecteerde topcombinatie van ingrediënten die resulteert in een assortiment vol voordelen. Wat Gili bovendien extra speciaal maakt is hun zerowastemissie. Door het voedselafval dat ontstaat bij de productie van de biologische Gember Elixir te recupereren en hergebruiken, creëerde Gili de eerste circulaire Gember-citroen thee. Zo vermijdt het merk actief verspilling van waardevol voedsel. Met de overgebleven citroen- en gemberpulp uit één fles Gili Gember Elixir (700ml), maken ze maar liefst drie pakken Gili Gember-Lemon Tea. Fantastisch toch?!

100% circulair                                                                                                                               

Gili houdt er niet van om dingen weg te gooien, dat geldt ook voor de fles. Daarom biedt het merk enkele originele opties om je lege fles niet te laten verdwijnen in de glasbak, maar in plaats daarvan een nieuw leven te geven.

  • Gebruik de fles als kandelaar.

  • Maak je eigen kombucha en bewaar die in de Gili-fles

  • Misschien zie je er wel de ideale vaas in voor enkele verse bloemen of een droogboeket?

  • Ontdoe de fles van het etiquette en gebruik die voortaan als stijlvolle waterkan.

  • Geen zin in creativiteit? Stuur ze dan gewoon terug naar Gili waar de fles wordt gesteriliseerd en opnieuw wordt gevuld. 

Gek lockdown-idee startschot van ondernemersavontuur 

Gaelle Croonenberghs en Enzo Mazza ontmoetten elkaar op de universiteit en leden beiden aan frequente verkoudheden en energiedipjes. Zelfgemaakte gembershots brachten soelaas. Toen ook de belangstelling van vrienden en familie groeide, kriebelde het om de homemade energieshot grootschalig op de markt te brengen. Covid-19 gaf het duo de ruimte om te volharden in hun missie, hun vaste job op te zeggen en zich volop te smijten in dit nieuwe avontuur. Op amper een jaar tijd ontwikkelden ze een sterk merk én succesvol assortiment, momenteel te vinden in tal van speciaalzaken en via hun e-shop

"We creëerden Gili naar het beeld van de moderne consument: verantwoord, gezond en betrouwbaar. Het idee is om een recept aan te bieden dat even makkelijk en verrijkend is als wanneer je het zelf thuis zou maken, maar tegelijk ook zeer tijdbesparend is." - Gaelle Croonenberghs

 

"Dankzij de natuurlijke energieboost is Gili Ginger Elixir het perfecte drankje om de dag door te komen, maar er zit veel meer achter. Ons innovatieve & circulaire concept in het terugwinnen van voedselafval vormt de basis van wat we doen en waarmee we ook andere bedrijven willen inspireren. We streven ernaar om 100% van onze geliefde ingrediënten terug te geven aan de consument en de planeet, en zo te gaan voor zero waste." - Enzo Mazza

Geen alcohol, geen additieven, wel puur genot     

Gili bevat 0% alcohol en is gemaakt van 100% natuurlijke en biologische producten. Geen geraffineerde suikers maar wel honing zorgt voor de perfecte smaakbalans en maakt van de drank naast vitaliserend ook de perfecte detox. Laat je verrassen door de heerlijke recepten en ontdek hoe gemakkelijk het is om Gili te integreren in je dagelijkse leven: als gembershot bij het ontbijt, ingrediënt in je favoriete mocktail tijdens Tournée Minérale, of zalig dampend in je favoriete theemok, de mogelijkheden zijn eindeloos.

 

Over Gili

Gili is de culinaire baby van het Belgische duo Gaëlle Croonenberghs en Enzo Mazza. Het Gili-assortiment staat voor 100% natuurlijk, 100% energie en 0% afval. De naam is niet toevallig gebaseerd op de twee hoofdingrediënten Ginger en Limone (Italiaans). De eerste homemade Gili gember elixirs zagen het levenslicht in 2018, waarna het duo in 2021 de sprong waagde om hun baan op te zeggen en zich voor 100% op Gili te storten, en met succes. Gaëlle en Enzo willen met hun Gili-assortiment iedereen – van consumenten tot voedselproducten en ondernemers – inspireren om actie te ondernemen tegen voedselverspilling.

GEEN GERAFFINEERDE SUIKERS - GEEN VOEDSELAFVAL - GEEN ALCOHOL - GEEN ADDITIEVEN  
PUUR GENOT

Beeldmateriaalhttps://press.talkie.be/en/dir/gili

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over Walkie Talkie

Walkie Talkie is a leading full-service PR & influencer marketing agency. Our extensive network & experience help brands generate the right attention, better reach and more relevancy. Not just another press release or mailing but connecting the right plugs between brands, media, influencers & consumer culture. 

Contact

Sint-Pietersnieuwstraat 142a B-9000 Gent, Belgium

+32 9 391 60 63

[email protected]

walkie.talkie.be