Binnenkijken bij interieurarchitecte Noémie Meijer
Knappe verbouwing in samenwerking met GROHE
Maandag 10 januari 2022 — Een totaalrenovatie dat omwille van de architectonische en decoratieve stijl werd gedoopt tot "La Maison Californienne". De focus ligt er op minimalisme, zachtheid, natuurlijke materialen en doordachte combinaties. Kijk samen met GROHE binnen bij decoratrice en interieurarchitecte Noémie Meijer, daar waar het vakantiegevoel steeds overheerst.
Een totaalrenovatie dat omwille van de architectonische en decoratieve stijl werd gedoopt tot "La Maison Californienne". De focus ligt er op minimalisme, zachtheid, natuurlijke materialen en doordachte combinaties. Kijk samen met GROHE binnen bij decoratrice en interieurarchitecte Noémie Meijer, daar waar het vakantiegevoel steeds overheerst.
2020 was een bezig jaar voor Noémie Meijer en haar partner. Het duo ruilde hun Brussels appartement in voor een renovatieproject op het Waals-Brabantse platteland. Dat ze interieurarchitecte is maakte dat ze alle plannen zelf kon tekenen. Die zag ze voor keuken, badkamer en toilet langzaam maar zeker werkelijkheid worden dankzij de hulp van GROHE. Het resultaat is een prachtig samenspel van kleuren en afwerkingen die zelfs haar beste tekeningen konden overtreffen.
Met brushed cool sunrise maakte Noémie een gewaagde doch zeer geslaagde keuze wat betreft kleur en afwerking. Dit vormt meteen ook de gouden draad doorheen de verschillende ruimtes, waardoor de kracht van het geheel extra wordt benadrukt. Gluur voor één keer ongegeneerd binnen bij een professional.
Welkom in de keuken
Met een gouden randje
In de afwerking werd veel aandacht besteed aan warme accenten om het geheel te laten baden in een zekere zachtheid. De GROHE SmartControl kitchen keukenkraan was hierbij een zeer logische keuze. Dat ook de gootsteen in diezelfde kleur te verkrijgen is zorgt voor het chique effect waar Noémie naar op zoek was.
GROHE Essence SmartControl Kitchen keukenkraan in brushed cool sunrise. Prijs: € 1.017,33
GROHE K700 spoelbak in brushed cool sunrise. Prijs: € 1.336,09
Genieten in de badkamer
Baden in een oase van rust
Ondanks de natuurlijke scheiding, vloeien bad- en slaapkamer feilloos in elkaar over tot een ware ensuite badkamer. De ruimte werd optimaal benut en voelt zeer ruim aan dankzij het puntplafond.
GROHE Essence eengreepsbadkraan in brushed cool sunrise. Prijs: € 491,44
GROHE Sena Stick handdouche in brushed cool sunrise. Prijs: € 349,94
GROHE handdouchehouder in brushed cool sunrise. Prijs: € 79,78
GROHE Silverflex doucheslang Twistfree 1250 in cool sunrise. Prijs: € 43,34
GROHE Rainshower Cosmopolitan 310 in brushed cool sunrise. Prijs: € 1.287,27
GROHE Essence mengkraan in brushed cool sunrise. Prijs: € 462,24
GROHE Sena Stick handdouche in brushed cool sunrise. Prijs: € 349,44
GROHE handdouchehouder in brushed cool sunrise. Prijs: € 79,78
GROHE Silverflex doucheslang Twistfree 1250 in cool sunrise. Prijs: € 43,34
GROHE wandaansluitbocht 1/2" in brushed cool sunrise. Prijs: € 124,67
GROHE Essence tweegatsmengkraan in brushed cool sunrise. Prijs/stuk: € 523,82
GROHE Essense opbouwwastafel 45cm in wit keramiek. Prijs/stuk: € 450,30
Aangenaam toiletbezoek
GROHE Euro keramiek hangtoilet met zitting en deksel. Prijs: € 552,80
GROHE Nova Cosmopolitan bedieningsplaat in brushed cool sunrise. Prijs: € 80,77
GROHE muurhaakje in brushed cool sunrise.Prijs € 51,44
GROHE wc-rolhouder in brushed cool sunrise. Prijs: € 114,31
GROHE Essence wastafelmengkraan S-size in brushed cool sunrise. Prijs: € 350,20
GROHE Euro keramiek hanglavabo 55cm. Prijs € 184,25
GROHE zeeppomphouder in brushed cool sunrise. Prijs: € 142,88
GROHE zeeppomp in brushed cool sunrise. Prijs € 142,88
Alle prijzen zijn inclusief BTW en geldig vanaf 1 januari 2022
*inbouwonderdelen werden niet weergegeven
Ze was altijd al in de ban van decoratie, kunst en creativiteit en door haar eigen ontwerpstudio Pierre Papier Ciseaux op te richten, maakte ze van die passie haar beroep. Maak kennis met Noémie Meijer, decoratrice, interieurarchitecte en bovenal bezielster van La Maison Californienne.
Via haar blog en Instagram deelde ze haar hele verbouwavontuur, ga gerust eens een kijkje nemen via onderstaande links.
Werknemers zijn het eens: GROHE is een van de beste werkplekken in Europa
GROHE werd recent door The Economist Group & Great Place to Work®, de wereldwijde autoriteit op het gebied van werkcultuur, uitgeroepen tot een van de Beste Werkplekken in Europa (Best Workplaces in Europe™ in 2021)
GROHE werd erkend voor zijn inzet om een op maat gemaakte werknemerservaring te creëren die het hele loopbaantraject beslaat. Als onderdeel van LIXIL is GROHE begonnen aan een transformatie naar een flexibele, diverse en inclusieve werkplek met vlakke hiërarchieën. Het wereldwijde merk kwalificeerde zich in 6 markten in de categorie beste multinationale werkgevers in de nationale ranglijsten en ontving de Great Place to Work® certificeringen in meer dan 20 markten.
OVER GROHE N.V. - S.A.
GROHE, 's werelds toonaangevend merk voor complete badkameroplossingen en keukeninrichtingen heeft in totaal meer dan 6.500 werknemers in 150 landen, waarvan 2.600 in Duitsland. Sinds 2014 maakt GROHE deel uit van de sterke merkenportefeuille van de Japanse fabrikant van baanbrekende water- en woningbouwproducten: LIXIL. Om "Pure Freude an Wasser" te garanderen, is elk GROHE product gebaseerd op de merkwaarden kwaliteit, technologie, design en duurzaamheid.
Gerenommeerde producthighlights zoals GROHE Eurosmart of de GROHE thermostaatserie, maar ook baanbrekende innovaties zoals het GROHE Blue watersysteem onderstrepen de diepgaande expertise van het merk. GROHE richt zich op de behoeften van de klant en creëert zo intelligente, toekomstgerichte en duurzame productoplossingen die een relevante toegevoegde waarde bieden binnen elk gezin én bovendien het kwaliteitslabel "Made in Germany" dragen. R&D en design zijn stevig verankerd als een geïntegreerd proces in Duitsland. GROHE neemt daarnaast zijn bedrijfsverantwoordelijkheid uiterst serieus en richt zich op een grondstofbesparende waardeketen. Sinds april 2020 produceert het sanitairmerk wereldwijd CO2-neutraal. GROHE heeft zich bovendien het doel gesteld om tegen 2021 volledig kunststofvrije productverpakkingen te gebruiken.
Het succes van GROHE werd de afgelopen tien jaar bevestigd met meer dan 460 design- en innovatieprijzen, als een van de meest duurzame Duitse ondernemingen. Daarnaast was GROHE de eerste binnen zijn sector die de MVO-prijs van de Duitse regering won, alsook opgenomen werd in de Top 50-ranking van het gerenommeerde Fortune®-magazine in de categorie ‘Changing the World’. www.grohe.be
Dowload beeldien hier in hoge resolutie: https://press.talkie.be/en/dir/noemde-meijer